Finn ut mer
Vi får ofte spørsmål om iHUD, både faglige og praktiske. På denne siden finner du derfor generell informasjon om legene våre, åpningstider, resept, henvisning, diagnose, journalføring, priser, timebestilling og personvern.
Vi lagrer ingen sensitiv informasjon i systemene våre, og følger gjeldende lovverk for oppbevaring av personopplysninger.
Våre hudleger har lang, klinisk erfaring og jobber til daglig i ulike deler av det private og offentlige helsevesenet i Norge. Våre hudleger har norsk spesialisering og kjenner de særnorske forholdene.
Alle hudlegene våre oppfyller kravet om norsk autorisasjon eller lisens. Det vil si at de er offentlig godkjente hudleger, med tillatelse til å utøve yrket og bruke yrkestittelen. Slik sørger vi for at du er i de aller beste hender.
Ja, i utgangspunktet. Våre hudleger gir deg rask hjelp til alt innen dermatologi, fra utredning til oppfølging og behandling. Våre hudspesialister har ekspertise på små og store hudplager og sykdommer.
Ja. Vi tilbyr kosmetiske konsultasjoner og råd om behandling, for eksempel av sprengte blodkar og rynker, føflekker og andre typer hudforandringer. I tilfeller hvor pasienten trenger fysisk behandling av lege, for eksempel injeksjon, kan vi henvise videre.
Konsultasjonen skjer ved at du svarer på noen spørsmål om tilstanden din, medisiner du bruker, allergier og andre spørsmål som kan gi oss relevant informasjon for å gi deg gode svar. Deretter laster du opp to bilder: ett nærbilde, og ett oversiktbilde. Du oppgir så telefonnummeret ditt slik at legen kan gi deg svar direkte på SMS. Legen ser aldri hvem du er eller hvilket telefonnummer du oppgir, ettersom dette skjules av systemet og lagres kryptert. Vi ber deg ikke om noe annen informasjon som kan identifisere deg. Telefonnummeret ditt slettes når det ikke er behov for det lenger, det vil si når legen har gitt deg tilbakemelding på bildene dine.
Nei. Konsultasjon hos oss dekkes ikke av frikortordningen.
Alle konsultasjoner betales enkelt når du sender din henvendelse.